Alhamdulillah...akhirnya Program Tautan Kasih dan Laman Blog Kaunseling ini selamat dilancarkan. Walaupun pada asalnya majlis sepatutnya diadakan semalam, 8 Februari 2010, namun disebabkan Pn. Hjh Maimunag bt A. Rahman, Tuan Pengetua terpaksa menghadiri mesyuarat di Simpang Renggam, maka atas inisiatif beliau sendiri, majlis telah ditunda kepada hari ini.

Sekalung pernghargaan dan terima kasih kepada Tuan Pengetua dan semua pentadbir, guru-guru dan semua pelajar atas komitmen dan kerjasama yang diberikan. Terima kasih juga kepad rakan-rakan GBK iaitu Ustaz Mohd Arifin Zainal dan Ustazah Siti Khadijah bt Mohmad Halid atas kerjasama menjayakan majlis ini.

Tidak ketinggalan ialah PRS yang paling banyak membantu UBK dalam menjayakan semua program UBK termasuk majlis ini. Tanpa bantuan dan sokongan kalian, pasti program yang diatur tidak dapat dilaksanakan dengan teratur dan jaya. Alhamdulillah...terima kasih sekali lagi...semoga jasa anda membawa keberkatan ke arah kejayaan anda di dunia dan akhirat...insyaALLAH...